fbpx

Jakie są zalety elektronicznego obiegu dokumentów?

Zalety elektronicznego obiegu dokumentów sprawiają, że jasna staje się jego przewaga nad pozostawaniem przy dokumentacji papierowej. Sprawdź, dlaczego jest przyszłością każdej firmy.

Na czym polega elektroniczny obieg dokumentów?

Elektroniczny obieg dokumentów polega na korzystaniu tylko z dokumentów cyfrowych. Nieodłącznie wiążą się z nim usługi zaufania i platformy takie jak dopodpisu.pl. W związku z postępującą cyfryzacją na skali krajowej (system KSeF, e-doręczenia, Twój e-PIT, czy Płatnik ZUS), elektroniczne dokumenty staną się podstawą każdego biznesu i nieodłącznym elementem życia każdego obywatela.

Przekonujemy, dlaczego warto przekonać się do nich już dziś.

Zalety elektronicznego obiegu dokumentów

Wykorzystywanie w firmie bezpiecznego systemu do obiegu, podpisywania i archiwizacji dokumentów w formie cyfrowej to kluczowy element zapewnienia bezpieczeństwa i skuteczności działań firmy.

Zwiększenie bezpieczeństwa dokumentów

Podstawową zaletą elektronicznego obiegu dokumentów jest szybszy, łatwiejszy i bardziej kontrolowany dostęp do nich. Bezpieczne systemy zapewniające szyfrowanie, składanie i weryfikację podpisów elektronicznych pozwalają zminimalizować ryzyko utraty, uszkodzenia lub nieuprawnionego dostępu do dokumentów.

Oszczędność czasu

Dzięki systemowi cyfrowemu, dokumenty mogą być przesyłane i podpisywane bez konieczności drukowania, ręcznego podpisywania i skanowania. Umożliwiają również przesyłanie dokumentów w ciągu sekund, niezależnie od odległości.

Oszczędność kosztów

Zaletą elektronicznego obiegu dokumentów jest również zmniejszenie kosztów. Dokumenty cyfrowe eliminują koszty związane z drukowaniem, wysyłką i archiwizacją dokumentów w formie papierowej. Ponadto, cyfrowy system pozwala oszczędzić czasu pracowników, którzy nie muszą poświęcać czasu na ręczne przetwarzanie i przesyłanie dokumentów.

Łatwiejsza archiwizacja

System elektronicznego obiegu dokumentów umożliwia łatwiejsze ich archiwizowanie. Dzięki niemu dokumenty są przechowywanie w bezpiecznych i trwałych formatach, np. w chmurze. Tam są odporne na zgubienie, czy uszkodzenie. Ponadto, dostęp do nich jest ułatwiony, w porównaniu z klasycznym archiwum. W dodatku, digitalizacja dokumentów pozwala zwolnić bardzo dużo miejsca.

Zwiększenie wydajności

Wszystkie te cechy składają się na największą zaletę elektronicznego obiegu dokumentów – zwiększenie efektywności działania firmy. Daje ją łatwiejszy dostęp do dokumentów, większa pewność ich przechowywania, zmniejszenie kosztów i oszczędność czasu, jakie przynosi platforma dopodpisu.pl.

Przeczytaj także: Jakie znaczenie ma obieg dokumentów w firmie?

cropped-dopodpisu_logo_kolor_169-1.png

Podpisy kwalifikowane

Zalecany dla osób fizycznych i małych firm, mające kilka dokumentów do podpisu miesięcznie
od 29 zł miesiąc
  • Podpisy do użycia tylko w ramach platformy doPodpisu.pl
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 5 szt. / miesiąc
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpis do użycia na doPodpisu.pl

Standard

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów podpisywanych na miesiąc
od 39 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 1000 szt. / miesiąc
  • Zaawansowany – 25 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 1 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl
Popularny

Premium

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów
od 69 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – bez limitu
  • Zaawansowany – 100 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 4 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl

Udostępnij w Social Mediach :

Shopping Cart
Scroll to Top
Call Now Button