Różnice – usługi elektronicznego obiegu dokumentów

usługi elektronicznego obiegu dokumentów

Usługi elektronicznego obiegu dokumentów – istnieje wiele usług związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów, ale jakie są zasadnicze różnice między nimi?

Różnice – usługi elektronicznego obiegu dokumentów

Elektroniczna wymiana dokumentów

To usługa polegająca na przesyłaniu dokumentów pomiędzy dwoma lub więcej podmiotami za pośrednictwem Internetu. To szybki i bezpieczny sposób wymiany informacji, ale nie zapewnia automatycznego obiegu dokumentów w ramach organizacji.

Elektroniczny obieg dokumentów

To kompleksowa usługa, która pozwala na wdrożenie cyfrowego procesu obiegu dokumentów w firmie. Dzięki temu dokumenty są przetwarzane i przesyłane między pracownikami zgodnie z ustalonymi regułami i procedurami.

Elektroniczny podpis dokumentów

To usługa umożliwiająca firmom podpisywanie dokumentów cyfrowych, co jest równoważne z podpisem odręcznym. Dzięki temu można zaoszczędzić czas i pieniądze na drukowaniu, wysyłaniu i przechowywaniu papierowych dokumentów

Usługi elektronicznego obiegu dokumentów – elektroniczne archiwum dokumentów

To usługa umożliwiająca przechowywanie dokumentów w formie cyfrowej przez określony czas. W ten sposób można zaoszczędzić miejsce i koszty związane z przechowywaniem dokumentu

Porównaj różnice między usługami elektronicznego obiegu dokumentów i wybierz taką, która najbardziej odpowiada Twojej firmie.

Należy zastanowić się, czy potrzebujemy kompleksowej usługi obejmującej wszystkie funkcjonalności czy jedynie usługi wymiany dokumentów lub podpisu cyfrowego. Ważne jest także sprawdzenie, czy usługa jest zgodna z normami bezpieczeństwa i prawnymi wymaganiami. Ostatecznie, wybierając dostawcę usług, warto zwrócić uwagę na jego doświadczenie i opinie klientów.

Przeczytaj także: Elektroniczny obieg dokumentów – zalety dla dużych firm

 

cropped-dopodpisu_logo_kolor_169-1.png

Podpisy kwalifikowane

Zalecany dla osób fizycznych i małych firm, mające kilka dokumentów do podpisu miesięcznie
od 29 zł miesiąc
  • Podpisy do użycia tylko w ramach platformy doPodpisu.pl
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 5 szt. / miesiąc
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpis do użycia na doPodpisu.pl

Standard

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów podpisywanych na miesiąc
od 39 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Podpis elektroniczny – 1000 szt. / miesiąc
  • Zaawansowany – 25 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 1 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl
Popularny

Premium

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów
od 69 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – bez limitu
  • Zaawansowany – 100 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 4 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl

Udostępnij w Social Mediach :

Shopping Cart
Scroll to Top
Call Now Button