Cyfryzacja firm – jak elektroniczny obieg dokumentów zmienia sposób pracy firm

cyfryzacja firm

Trend paperless i zwiększająca się cyfryzacja firm stają się coraz popularniejszy i przynoszą coraz więcej korzyści. Z tego artykułu dowiesz się, jak elektroniczny obieg dokumentów zmienia sposób pracy firm oraz jakie korzyści niesie ze sobą ten sposób zarządzania dokumentacją.

Przyspieszenie procesu pracy – cyfryzacja firm

Cyfryzacja firm, w postaci takich narzędzi jak elektroniczny obieg dokumentów przyspiesza cały proces pracy, od momentu utworzenia dokumentu, przez jego przesłanie i podpisanie, aż po zakończenie procesu. Eliminacja papierowej dokumentacji znacznie skraca czas potrzebny na poszczególne etapy, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Cyfryzacja firm a bezpieczeństwo dokumentów

Dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów firma może mieć większą kontrolę nad dokumentacją. Każdy dokument jest cyfrowo zabezpieczony, co minimalizuje ryzyko jego utraty lub kradzieży. Wszystkie osoby, które mają dostęp do dokumentów, są zidentyfikowane

Łatwiejsza współpraca

Elektroniczny obieg dokumentów ułatwia również współpracę między pracownikami i innymi firmami. Cyfryzacja firm sprawia, że wszyscy uczestnicy procesu mają łatwy dostęp do dokumentów i mogą wprowadzać na bieżąco zmiany lub uwagi, co przyspiesza proces pracy.

Cyfryzacja firm i korzyści ekologiczne

Elektroniczny obieg dokumentów przynosi również korzyści ekologiczne. Ograniczenie papierowej dokumentacji pozwala na zmniejszenie zużycia papieru, co wpływa pozytywnie na środowisko. Ponadto, eliminacja drukowania dokumentów przyczynia się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla związanego z produkcją papieru.

Przykłady użycia

Przykładami użycia elektronicznego obiegu dokumentów są między innymi umowy, faktury, raporty i protokoły. Wszystkie te dokumenty mogą być łatwo tworzone, przetwarzane i przechowywane w formie cyfrowej, co przyspiesza ich przesyłanie i podpisywanie.

 Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak wykorzystanie platformy do obiegu dokumentów i podpisu elektronicznego zwiększają bezpieczeństwo i efektywność firmy? Przeczytaj: Dlaczego dwuskładnikowe uwierzytelnianie tożsamości jest potrzebne?

cropped-dopodpisu_logo_kolor_169-1.png

Podpisy kwalifikowane

Zalecany dla osób fizycznych i małych firm, mające kilka dokumentów do podpisu miesięcznie
od 29 zł miesiąc
  • Podpisy do użycia tylko w ramach platformy doPodpisu.pl
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 5 szt. / miesiąc
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpis do użycia na doPodpisu.pl

Standard

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów podpisywanych na miesiąc
od 39 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Podpis elektroniczny – 1000 szt. / miesiąc
  • Zaawansowany – 25 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 1 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl
Popularny

Premium

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów
od 69 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – bez limitu
  • Zaawansowany – 100 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 4 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl

Udostępnij w Social Mediach :

Shopping Cart
Scroll to Top
Call Now Button