Podpis elektroniczny to ważne narzędzie dla każdej współczesnej firmy. Przyda się również w życiu codziennym, każdemu kto musi często załatwiać formalności wymagające potwierdzenia tożsamości. Chcesz się w niego wyposażyć? Sprawdź, jak zdobyć podpis elektroniczny.
Jak zdobyć podpis elektroniczny?
Wybierz dostawcę podpisu elektronicznego
Wejdź na stronę www.dopodpisu.pl a następnie zarejestruj się na platformie doPodpisu.pl.
Rejestracja i weryfikacja tożsamości
Proces rejestracji może obejmować podanie informacji osobowych i weryfikację tożsamości. Może być wymagane przedstawienie dokumentów tożsamości, takich jak dowód osobisty, paszport lub inne dokumenty potwierdzające tożsamość.
Ustalenie rodzaju e-podpisu
Istnieje różnorodność rodzajów e-podpisów, takich jak podpis zwykły, zaawansowany podpis elektroniczny lub kwalifikowany podpis elektroniczny. Wybierz rodzaj e-podpisu, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i wymaganiom.
Jak zdobyć podpis elektroniczny – podpisywanie dokumentów
Po zakończeniu procesu rejestracji i uzyskaniu e-podpisu będziesz gotowy do podpisywania elektronicznych dokumentów. Możesz przesyłać dokumenty do podpisu z pomocą platformy doPodpisu.pl
Cały proces wyrobienia nowego e-podpisu nie zajmuje więcej niż 15 minut, nie odchodząc od komputera. Następnie można już podpisywać dowolną ilość dokumentów oraz je przesyłać.
Poznaj różnice między podpisem elektronicznym, a własnoręcznym: Podpis własnoręczny a elektroniczny – najważniejsze różnice