fbpx

Podpis elektroniczny dla organizacji non profit – korzyści i zastosowanie

Podpis elektroniczny dla organizacji non profit może znacznie przyspieszyć i ułatwić jej działanie. W naszym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jakie ma zastosowania i jakie korzyści wynikają z korzystania z niego.

Podpis elektroniczny dla organizacji non profit – zastosowania

Podpis elektroniczny to narzędzie, które umożliwia zdalne podpisywanie dokumentów. Dzięki temu proces podpisywania i przetwarzania dokumentów jest szybszy, wygodniejszy i bezpieczny. W organizacjach non profit podpis elektroniczny może być wykorzystywany do podpisywania umów, wniosków grantowych czy raportów finansowych.

Korzyści ze stosowania podpisu elektronicznego w organizacji non profit

Korzyści wynikające z zastosowania podpisów elektronicznych w organizacjach non profit są liczne. Przede wszystkim, dzięki wykorzystaniu tego rozwiązania, organizacje są w stanie przetwarzać więcej dokumentów w krótszym czasie.

Podpisy elektroniczne pozwalają na szybsze przesyłanie dokumentów pomiędzy oddziałami organizacji, jej kontrahentami i innymi instytucjami. Pozwala też załatwiać formalności, takie jak rozliczanie podatku czy opłacanie składek.

Ich zastosowanie pozwala zagwarantować bezpieczeństwo przesyłanych danych i uniknąć oszustw. Dzięki wykorzystaniu podpisu elektronicznego w organizacji non profit można zminimalizować ryzyko podrobienia podpisu. Są one również łatwiejsze do weryfikacji niż tradycyjne podpisy, co przyczynia się do większej pewności co do autentyczności podpisu.

Jako że z korzystaniem z podpisu elektronicznego łączy się również elektroniczny obieg dokumentów minimalizuje to ryzyko zagubienia dokumentów.

Oszczędności wynikające ze stosowania podpisu elektronicznego dla organizacji non profit

Zastosowanie podpisów elektronicznych przyczynia się do redukcji kosztów związanych z drukowaniem i wysyłaniem dokumentów. Organizacje non profit mogą przesyłać dokumenty elektronicznie, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy związanych z ich drukowaniem.

Dodatkowo, wykorzystanie podpisów elektronicznych może pomóc organizacjom non profit w zwiększeniu ich zasięgu i skuteczności działań. Dzięki możliwości szybkiego i wygodnego podpisywania dokumentów, organizacje non profit są w stanie działać bardziej efektywnie i skutecznie.

Podpis elektroniczny sprawdzi się nie tylko w organizacji non-profit. Zobacz, jak przyda się w firmie handlowej: Podpis elektroniczny dla firmy handlowej – zastosowania i korzyści

cropped-dopodpisu_logo_kolor_169-1.png

Podpisy kwalifikowane

Zalecany dla osób fizycznych i małych firm, mające kilka dokumentów do podpisu miesięcznie
od 29 zł miesiąc
  • Podpisy do użycia tylko w ramach platformy doPodpisu.pl
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 5 szt. / miesiąc
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpis do użycia na doPodpisu.pl

Standard

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów podpisywanych na miesiąc
od 39 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 1000 szt. / miesiąc
  • Zaawansowany – 25 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 1 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl
Popularny

Premium

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów
od 69 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – bez limitu
  • Zaawansowany – 100 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 4 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl

Udostępnij w Social Mediach :

Shopping Cart
Scroll to Top
Call Now Button