Codzienna praca na klasycznych papierowych dokumentach może być bardzo nużąca, a także powodować liczne trudności. Elektroniczny obieg dokumentów wspiera profesjonalne prowadzenie firmy, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas spędzany na formalnościach. Jakie są jego najważniejsze zalety? Dlaczego warto się na niego zdecydować?
Elektroniczny obieg dokumentów wygodniejszy od papierowej dokumentacji
Elektroniczny obieg dokumentów przez platformę dopodpisu.pl umożliwia wygodne i intuicyjne podpisywanie dokumentów. Pozwala także na ich archiwizowanie i udostępnianie do podpisu innym osobom. Użyj funkcji wyszukiwania, aby znaleźć odpowiedni dokument, dodaj osoby, ustal ich hierarchię, a następnie prześlij dokument do dalej.
System cyfrowego obiegu dokumentów pozwala także zaoszczędzić czas. Oznacza koniec drukowania, skanowaniu i ponownym wysyłaniu przeskanowanych dokumentów. Nie musisz już więcej upychać niekończących się kopii dokumentów po szafkach. Nie trzeba też już więcej czekać na dokumenty wysłane pocztą, czy kurierem. Trafią do Ciebie w sekundy po złożeniu podpisu.
Podpis kwalifikowany zintegrowany z system obiegu dokumentów to gwarancja bezpieczeństwa. Ponadto daje Ci szansę na unowocześnienie Twojej firmy.
System obiegu dokumentów z podpisem kwalifikowanym – zwiększone bezpieczeństwo
Wybierając platformę dopodpisu.pl otrzymujesz również dostęp do podpisu kwalifikowanego. To bezpieczne rozwiązanie, które pozwala zabezpieczyć Twoje dane. Dzięki niemu, Twój kontrahent zawsze ma pewność co do Twojej tożsamości, a Ty wiesz, że raz podpisany dokument nie został później zmieniony.
Oszczędność czasu i ochrona środowiska dzięki digitalizacji dokumentów
Podpisywanie dokumentów online pozwala zaoszczędzić czas, a tym samym również pieniądze. Dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów możesz skupić się na głównych działaniach firmy.
Oszczędzasz także pieniądze, które w przeciwnym razie trzeba by było przeznaczyć na drukowanie, przesyłanie dokumentacji.
Korzystając z elektronicznego przepływu dokumentów, wykazujesz się również dbałością o ochronę środowiska. Kwalifikowany podpis elektroniczny umożliwia stworzenie biura, w którym papier wcale nie będzie potrzebny, a wszystkie formalności załatwiane są online.
Elektroniczny obieg dokumentów – wybierz dopodpisu.pl
Dzięki naszej platformie możesz podpisywać dokumenty bezpiecznym podpisem elektronicznym oraz elektroniczną pieczęcią firmową. Zapewniamy wielostopniową weryfikację każdego podpisującego.
Na dopodpisu.pl możesz również archiwizować już podpisane dokumenty. Portal umożliwia również obsługę wielu typów plików (pdf, docx, xls, xml i innych), a wszystkie dokumenty są zabezpieczone certyfikatem wydanym przez NBP.
Dopodpisu.pl umożliwia także personalizację przypomnień, wysyłanie wiadomości do wielu osób równocześnie, zarządzanie dokumentami w czasie nieobecności użytkownika, współdzielenie dokumentów w obrębie firmy, czy wgląd w dokumenty całego zespołu. Sprawdź, jakie jeszcze możliwości przygotowaliśmy dla Ciebie.
Przeczytaj także: Jakie są zalety elektronicznego obiegu dokumentów?