Elektroniczny obieg dokumentów w firmie i w kontaktach z kontrahentami

elektroniczny obieg dokumentów w firmie

Wraz z rozwojem technologii, przedsiębiorstwa mają coraz większe możliwości korzystania z narzędzi informatycznych, które pozwalają na usprawnienie i zautomatyzowanie wielu procesów biznesowych. Do takich należą systemy elektronicznego obiegu dokumentów, takie jak dopodpisu.pl. Zobacz, jaką formę elektronicznego obieg dokumentów w firmie i w kontaktach z kontrahentami warto wybrać.

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie przez komputer czy urządzenie mobilne?

Decydując się na elektroniczny obieg dokumentów w firmie, mamy do nich dostęp w każdym miejscu i czasie. Oznacza to, że jest możliwy za pomocą aplikacji mobilnej oraz zwykłej strony internetowej. Każda z tych opcji ma swoje wady i zalety.

Urządzenie mobilne

Wykorzystanie aplikacji mobilnej to forma dostępu do elektronicznego obiegu dokumentów w firmie, która pozwala na korzystanie z niej na urządzeniach, takich jak smartfony czy tablety. Dzięki temu użytkownik ma stały dostęp do platformy, bez względu na to, gdzie się znajduje.

Jedną z głównych zalet korzystania z aplikacji mobilnej jest łatwość korzystania z niej. Ponadto aplikacja umożliwia odbieranie powiadomień o nowych dokumentach w każdym momencie. Pozwala również na szybkie i łatwe podpisywanie dokumentów.

Jednakże, aplikacja mobilna może nie być odpowiednia dla użytkowników, którzy potrzebują szerszej funkcjonalności. Interfejs aplikacji mobilnej jest zwykle uproszczony, co oznacza, że niektóre funkcje systemu mogą być w niej niedostępne.

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie – Tradycyjny komputer

Korzystanie z systemu elektronicznego obiegu dokumentów za pośrednictwem strony internetowej umożliwia dostęp do platformy w formie dedykowanej dla laptopów i komputerów stacjonarnych. Strona internetowa pozwala na korzystanie z pełnej funkcjonalności platformy, w tym na dodawanie i wysyłanie dokumentów, przeglądanie historii dokumentów oraz na podpisywanie dokumentów.

Jedną z zalet korzystania z platformy za pośrednictwem strony internetowej jest fakt, że nie wymaga ona instalacji dodatkowego oprogramowania na urządzeniu użytkownika. Wszystko, co potrzebne jest do korzystania z niej to przeglądarka internetowa.

Przeczytaj także: Jakie są korzyści finansowe z zastosowania elektronicznego obiegu dokumentów?

 

cropped-dopodpisu_logo_kolor_169-1.png

Podpisy kwalifikowane

Zalecany dla osób fizycznych i małych firm, mające kilka dokumentów do podpisu miesięcznie
od 29 zł miesiąc
  • Podpisy do użycia tylko w ramach platformy doPodpisu.pl
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 5 szt. / miesiąc
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpis do użycia na doPodpisu.pl

Standard

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów podpisywanych na miesiąc
od 39 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 1000 szt. / miesiąc
  • Zaawansowany – 25 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 1 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl
Popularny

Premium

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów
od 69 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – bez limitu
  • Zaawansowany – 100 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 4 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl

Udostępnij w Social Mediach :

Shopping Cart
Scroll to Top
Call Now Button