Podpis elektroniczny dla organizacji non profit – korzyści i zastosowanie

podpis elektroniczny dla organizacji non profit

Podpis elektroniczny dla organizacji non profit może znacznie przyspieszyć i ułatwić jej działanie. W naszym artykule przyjrzymy się bliżej temu, jakie ma zastosowania i jakie korzyści wynikają z korzystania z niego.

Podpis elektroniczny dla organizacji non profit – zastosowania

Podpis elektroniczny to narzędzie, które umożliwia zdalne podpisywanie dokumentów. Dzięki temu proces podpisywania i przetwarzania dokumentów jest szybszy, wygodniejszy i bezpieczny. W organizacjach non profit podpis elektroniczny może być wykorzystywany do podpisywania umów, wniosków grantowych czy raportów finansowych.

Korzyści ze stosowania podpisu elektronicznego w organizacji non profit

Korzyści wynikające z zastosowania podpisów elektronicznych w organizacjach non profit są liczne. Przede wszystkim, dzięki wykorzystaniu tego rozwiązania, organizacje są w stanie przetwarzać więcej dokumentów w krótszym czasie.

Podpisy elektroniczne pozwalają na szybsze przesyłanie dokumentów pomiędzy oddziałami organizacji, jej kontrahentami i innymi instytucjami. Pozwala też załatwiać formalności, takie jak rozliczanie podatku czy opłacanie składek.

Ich zastosowanie pozwala zagwarantować bezpieczeństwo przesyłanych danych i uniknąć oszustw. Dzięki wykorzystaniu podpisu elektronicznego w organizacji non profit można zminimalizować ryzyko podrobienia podpisu. Są one również łatwiejsze do weryfikacji niż tradycyjne podpisy, co przyczynia się do większej pewności co do autentyczności podpisu.

Jako że z korzystaniem z podpisu elektronicznego łączy się również elektroniczny obieg dokumentów minimalizuje to ryzyko zagubienia dokumentów.

Podpis elektroniczny dla organizacji non profit – oszczędności wynikające ze stosowania podpisu elektronicznego dla organizacji non profit

Podpis elektroniczny dla organizacji non profit – zastosowanie podpisów elektronicznych przyczynia się do redukcji kosztów związanych z drukowaniem i wysyłaniem dokumentów. Organizacje non profit mogą przesyłać dokumenty elektronicznie, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy związanych z ich drukowaniem.

Dodatkowo, wykorzystanie podpisów elektronicznych może pomóc organizacjom non profit w zwiększeniu ich zasięgu i skuteczności działań. Dzięki możliwości szybkiego i wygodnego podpisywania dokumentów, organizacje non profit są w stanie działać bardziej efektywnie i skutecznie.

Podpis elektroniczny sprawdzi się nie tylko w organizacji non-profit. Zobacz, jak przyda się w firmie handlowej: Podpis elektroniczny dla firmy handlowej – zastosowania i korzyści

cropped-dopodpisu_logo_kolor_169-1.png

Podpisy kwalifikowane

Zalecany dla osób fizycznych i małych firm, mające kilka dokumentów do podpisu miesięcznie
od 29 zł miesiąc
  • Podpisy do użycia tylko w ramach platformy doPodpisu.pl
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 5 szt. / miesiąc
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpis do użycia na doPodpisu.pl

Standard

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów podpisywanych na miesiąc
od 39 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Podpis elektroniczny – 1000 szt. / miesiąc
  • Zaawansowany – 25 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 1 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl
Popularny

Premium

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów
od 69 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – bez limitu
  • Zaawansowany – 100 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 4 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl

Udostępnij w Social Mediach :

Shopping Cart
Scroll to Top
Call Now Button