fbpx

Jak wdrożyć podpis kwalifikowany w organizacji?

Coraz więcej organizacji i stowarzyszeń podejmuje działania na rzecz usprawnienia swojej działalności i poprawy jakości usług dla swoich członków. Jednym z rozwiązań, które mogą znacząco wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa jest wdrożenie podpisu kwalifikowanego. Podpis taki może być wykorzystywany do podpisywania dokumentów, w tym umów, zaświadczeń i protokołów, co zwiększa ich legalność i bezpieczeństwo. Sprawdź, jak wdrożyć go w Twojej organizacji.

Jak wdrożyć podpis kwalifikowany w organizacji?

Wybierz certyfikowanego dostawcę

Aby skutecznie wdrożyć podpis kwalifikowany w organizacji, wybierz taki wydany przez certyfikowanego dostawcę. Przed wyborem takiego dostawcy, należy dokładnie sprawdzić jego referencje, doświadczenie i oceny użytkowników. Taki dostawca musi być wymieniony na liście Narodowego Centrum Certyfikacji.

Godnym zaufania dostawcą podpisu kwalifikowanego jest platforma dopodpisu.pl, która rozprowadza podpisy certyfikowane przez EuroCert.

Przygotuj infrastrukturę techniczną

Wdrożenie podpisu kwalifikowanego wymaga odpowiedniej infrastruktury technicznej. W organizacji należy zadbać o odpowiednie oprogramowanie, urządzenia i serwery, które zapewnią bezpieczeństwo i wygodę użytkowania podpisu.

Jeśli nie masz jednak rozbudowanego zaplecza technicznego, możesz skorzystać z systemu elektronicznego obiegu dokumentów, takiego jak dopodpisu.pl. Dzięki tej platformie wszystkie działania związane z podpisywaniem, przesyłaniem i przechowywaniem dokumentów możesz przeprowadzać online.

Zapewnij szkolenia pracowników

Wdrożenie podpisu kwalifikowanego wymaga odpowiedniego przygotowania pracowników. Konieczne jest zapewnienie szkoleń z zakresu obsługi podpisu i jego zastosowań. W ten sposób pracownicy będą mieli pełną świadomość korzyści z zastosowania podpisu kwalifikowanego i będą w stanie go skutecznie wykorzystać.

Zastosuj podpis kwalifikowany w praktyce

Po wdrożeniu podpisu kwalifikowanego, należy zastosować go w praktyce. Można np. podpisywać umowy, deklaracje i zaświadczenia elektroniczne za pośrednictwem Internetu, co znacznie przyspiesza procesy administracyjne i pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy.

 Sprawdź, jak sprawdza się podpis elektroniczny w organizacji non-profit: Podpis elektroniczny dla organizacji non profit – korzyści i zastosowanie

cropped-dopodpisu_logo_kolor_169-1.png

Podpisy kwalifikowane

Zalecany dla osób fizycznych i małych firm, mające kilka dokumentów do podpisu miesięcznie
od 29 zł miesiąc
  • Podpisy do użycia tylko w ramach platformy doPodpisu.pl
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 5 szt. / miesiąc
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpis do użycia na doPodpisu.pl

Standard

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów podpisywanych na miesiąc
od 39 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 1000 szt. / miesiąc
  • Zaawansowany – 25 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 1 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl
Popularny

Premium

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów
od 69 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – bez limitu
  • Zaawansowany – 100 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 4 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl

Udostępnij w Social Mediach :

Shopping Cart
Scroll to Top
Call Now Button