Żeby korzystać z e-podpisu, trzeba spełnić pewne wymagania techniczne. Sprawdź, czego potrzebujesz, żeby usprawnić pracę firmy i zagwarantować integralność i autentyczność przesyłanych danych. Tłumaczymy, jak korzystać z podpisu elektronicznego pod względem technicznym.
Jak korzystać z podpisu elektronicznego? Wybór oprogramowania
Jeśli chcesz skorzystać z podpisu elektronicznego, wystarczy, że zarejestrujesz się na dopodpisu.pl. Jest to dedykowana platforma do obsługi dokumentów elektronicznych. Dostęp do niej jest możliwy z dowolnego komputera, laptopa, tableta lub smartfona.
Jak korzystać z podpisu elektronicznego? Dokumenty
Aby korzystać z podpisu elektronicznego, konieczne jest posiadanie dokumentów w odpowiednim formacie, np. PDF, XML, DOCX itp.
Jak korzystać z podpisu elektronicznego? Łączność internetowa lub odpowiednie urządzenie
W przypadku korzystania z e-podpisu za pośrednictwem platformy doPodpisu.pl, wymagane jest połączenie z internetem w celu przesyłania dokumentów i komunikacji z serwerami e-podpisu.
Chcesz mieć dostęp do podpisu kwalifikowanego również offline? W takim przypadku zdecyduj się na wykupienie usługi na rok, przez SIM lub token.
Wiesz już, czego potrzebujesz do korzystania z podpisu elektronicznego, Sprawdź, jak go zdobyć: Jak zdobyć podpis elektroniczny w 4 prostych krokach?