fbpx

Jak podpis elektroniczny dla firmy transportowej usprawnia procesy logistyczne i pozwala oszczędzić czas?

Podpisy elektroniczne to narzędzie, które nie tylko zwiększa bezpieczeństwo, ale też znacznie ułatwia pracę. Dzięki nim możliwe jest szybsze i bardziej efektywne jest zawieranie umów, załatwianie formalności i przesyłanie informacji na odległość. W naszym artykule przyglądamy się temu, jak podpis elektroniczny dla firmy handlowej pozwala usprawnić jej działanie.

Podpis elektroniczny dla firmy transportowej

Podpis elektroniczny dla firmy transportowej pozwala na przyspieszenie procesów i usprawnienie pracy jednostek transportowych. Mogą być wykorzystywane do podpisywania umów, oświadczeń, faktur, listów przewozowych oraz innych dokumentów urzędowych. Pozwalają również na zdalne przesyłanie dokumentów i załatwianie spraw logistycznych bez potrzeby fizycznej obecności w biurze.

Podpis kwalifikowany dla firmy transportowej

Podpis kwalifikowany to rodzaj podpisu elektronicznego, który jest równoważny z podpisem własnoręcznym. W firmach transportowych podpis kwalifikowany może być wykorzystywany do podpisywania dokumentów, które wymagają zachowania formy pisemnej, np. umów o pracę. Zapewnia autentyczność i integralność danych oraz pozwala na weryfikację tożsamości osoby podpisującej.

Podpis elektroniczny dla firmy transportowej – zastosowania

Stosowanie podpisów elektronicznych w firmach transportowych przynosi wiele korzyści. Dzięki nim możliwe jest przyspieszenie i usprawnienie procesów oraz zmniejszenie kosztów związanych z drukowaniem, wysyłaniem i przechowywaniem dokumentów.

Podpis elektroniczny dla firmy transportowej może być zastosowany do:

Podpisywania dokumentów logistycznych

Podpisy elektroniczny w firmie transportowej pozwala na podpisywanie różnego rodzaju dokumentów, takich jak listy przewozowe, faktury, umowy przewozowe czy inne dokumenty związane z logistyką transportu.

Zdalne przesyłanie dokumentów

Podpisy elektroniczne pozwalają firmie transportowej na przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną, co znacznie przyspiesza proces załatwiania spraw logistycznych.

Oszczędność czasu i kosztów

Stosowanie podpisów elektronicznych w transporcie pozwala na znaczne zmniejszenie kosztów związanych z drukowaniem, wysyłaniem i przechowywaniem dokumentów oraz przyspieszenie procesu

Zwiększenie efektywności pracy

Dzięki podpisom elektronicznym można bezpiecznie stosować elektroniczny obieg dokumentów. To znacznie ułatwia pracę, dzięki przyspieszeniu komunikacji oraz obniża jej koszty, pozwalając na osiągnięcie większych zysków.

A może w firmie transportowej lepiej sprawdzi się pieczęć elektroniczna? Najważniejsze różnice pomiędzy podpisem elektroniczny a pieczęcią elektroniczną

 

cropped-dopodpisu_logo_kolor_169-1.png

Podpisy kwalifikowane

Zalecany dla osób fizycznych i małych firm, mające kilka dokumentów do podpisu miesięcznie
od 29 zł miesiąc
  • Podpisy do użycia tylko w ramach platformy doPodpisu.pl
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 5 szt. / miesiąc
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpis do użycia na doPodpisu.pl

Standard

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów podpisywanych na miesiąc
od 39 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – 1000 szt. / miesiąc
  • Zaawansowany – 25 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 1 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl
Popularny

Premium

Zalecany dla małych i średnich firm, posiadających do 25 dokumentów
od 69 zł netto / miesiąc
  • Nadawanie przesyłek i podpisywanie dokumentów – bez limitu
  • Rodzaje podpisów w ramach planu:
  • Niekwalifikowany – bez limitu
  • Zaawansowany – 100 szt. / miesiąc
  • Kwalifikowany – 4 szt. / miesiąc
  • Użycie podpisu kwalifikowanego od EuroCert
  • Rodzaje plików: PDF
  • Podpisy do użycia na doPodpisu.pl

Udostępnij w Social Mediach :

Shopping Cart
Scroll to Top
Call Now Button